Made with Xara

Outdoor,

OOH

(Out

Of

Home)

advertising,

spoljno

oglašavanje

-

nazivi

su

koji

se

na

našim

prostorima

ravnopravno

koriste

pri

opisivanju

marketinške

promocije

proizvoda

i

usluga

na

objektima

i

sredstvima

za

oglašavanje

postavljenim

na

otvorenom

prostoru (ulice, trgovi, zelene površine, fasade i krovovi zgrada).

Uzimajući u obzir činjenicu da ljudi skoro 70% svih informacija iz svog okruženja primaju putem čula vida , kao i da su najnovija neuromarketinška istraživanja nesumnjivo dokazala uticaj, na taj način primljenih informacija, na proces donošenja odluka, spoljno oglašavanje kao permanentni proces VIZUELNE komunikacije se nametnulo kao logičan izbor visokoefikasnog načina prezentovanja proizvoda i/ili usluga. Tokom prethodnog desetljeća, spoljno oglašavanje je postalo najefikasniji medij posle televizije, a neke od njegovih dokazanih prednosti su: duža pamtljivost oglašivača/proizvoda/usluge i višestruko niža cena u odnosu na televizijsko oglašavanje. Kao kanal komunikacije, spoljno oglašavanje oglašivaču pruža širok raspon mogućnosti za približavanje potrošaču i njegovom podsticanju u donošenju odluke o kupovini proizvoda ili usluge. Uslov za visok procenat pamtljivosti (prema istraživanjima, 60% nakon perioda od godinu dana) je duža izloženost kojom reklamna poruka i/ili brend iz svesnog prelaze u podsvesno koje primarno utiče na odluku o tome da li da se kupi neki proizvod/usluga ili ne ! Upravo u tome se nalazi ključna prednost sredstava za oglašavanje na kojima je istaknuta samo jedna reklama/brend. Treba upamtiti ! Odluka o tome da li da se kupi neki proizvod ili ne, donosi se prethodnim pozicioniranjem proizvoda i njegovog imena u (pod)svesti potrošača. Tako je rezultat kupovine već unapred predodređen.
© LL Pan VIsion 2014-2022.
Made with Xara

Outdoor,

OOH

(Out

Of

Home)

advertising,

spoljno

oglašavanje

-

nazivi

su

koji

se

na

našim

prostorima

ravnopravno

koriste

pri

opisivanju

marketinške

promocije

proizvoda

i

usluga

na

objektima

i

sredstvima

za

oglašavanje

postavljenim

na

otvorenom

prostoru (ulice, trgovi, zelene površine, fasade i krovovi zgrada).

Uzimajući u obzir činjenicu da ljudi skoro 70% svih informacija iz svog okruženja primaju putem čula vida , kao i da su najnovija neuromarketinška istraživanja nesumnjivo dokazala uticaj, na taj način primljenih informacija, na proces donošenja odluka, spoljno oglašavanje kao permanentni proces VIZUELNE komunikacije se nametnulo kao logičan izbor visokoefikasnog načina prezentovanja proizvoda i/ili usluga. Tokom prethodnog desetljeća, spoljno oglašavanje je postalo najefikasniji medij posle televizije, a neke od njegovih dokazanih prednosti su: duža pamtljivost oglašivača/proizvoda/usluge i višestruko niža cena u odnosu na televizijsko oglašavanje. Kao kanal komunikacije, spoljno oglašavanje oglašivaču pruža širok raspon mogućnosti za približavanje potrošaču i njegovom podsticanju u donošenju odluke o kupovini proizvoda ili usluge. Uslov za visok procenat pamtljivosti (prema istraživanjima, 60% nakon perioda od godinu dana) je duža izloženost kojom reklamna poruka i/ili brend iz svesnog prelaze u podsvesno koje primarno utiče na odluku o tome da li da se kupi neki proizvod/usluga ili ne ! Upravo u tome se nalazi ključna prednost sredstava za oglašavanje na kojima je istaknuta samo jedna reklama/brend. Treba upamtiti ! Odluka o tome da li da se kupi neki proizvod ili ne, donosi se prethodnim pozicioniranjem proizvoda i njegovog imena u (pod)svesti potrošača. Tako je rezultat kupovine već unapred predodređen.
© LL Pan VIsion 2014-2022.